Az autó nagy része már otthon van,de néhány elem (lökösök,küszöbök) még lent vannak a fényezőnél..Időhiány, ez van. Azért lassan de haladok.Saját magam festegetem a belsejét, és bár nem profi, de egy "versenyautóba" azért jó lesz.

 

 

 

 

Közben elkezdtem a futómű rendbetételét is,hogy lassan lábra állhasson a gépezet.Elkezdtem lemarni a festéket, a rozsdát és amit még rajta találtam. :) Aztán szépen majd elviszem egy szinterezőhöz,hogy szép legyen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr23097891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2011.07.30. 10:30:09

Szerintem ne fáradj a festék, meg a többi cucc lemaratásával. A szinterezőnél általában van homokfújó is, az majd leszedi.

LacUS 2011.08.02. 10:37:38

Hát már rájöttem én is :) Méghogy erős a kromofág :D
süti beállítások módosítása