Sokat gondolkodtam,hogy hogyan lehetne az eddigi ménest a legköltséghatékonyabban növelni. Első megoldás egy erős szívó lett volna, viszont egy értelmes 300 körüli (tényleges) lóerőhöz lökettérfogat növelés 6 pillangó és egy komoly tengely kellett volna, ez finoman szólva is drága megoldás lett volna. Akkor legyen feltöltős. Külföldi fórumokon bóklászva kiderítettem,hogy max 0.7bar-t simán bír a motorbelső, úgyhogy akkor vegyük sorra. Turbó, nekem már a 2.0 V6 TB megoldása is taszít, úgyhogy egy turbó, nem. Twin Turbo, tetszett, be is szereztem 2db V6 TB volt időm átgondolni, és az olajzás, leömlők kialakításának problematikussága, és az hogy a turbók az általam fontosnak tartott alsó tartományban nem adják meg azt az erőt amit szeretnék, így végül a két turbó a polcon végezte. Egy dolog maradt, nem, nem a nitro, azt meghagyom a másoknak. Szóval utána olvasva, szépen kiválasztottam egy Eaton kompresszort, a motor méretéhez talán leginkább passzoló M90-et. Az M90 90 köbhüvelyk levegőt tud bepréselni. 2 hónapja nézegettem az ebay-t és 400 usd vagy felette találtam csak. Aztán végig követve egy licitet rátaláltam egy fickóra, de sajnos pár héttel karácsony előtt lejárt a licit és hát az ünnepi készülődés nem tette lehetővé a vásárlást. Karácsony elmúlt, viszont nem volt sehol nekem megfelelő M90-et. Gondoltam egy merészet és írtam a fickónak, hogy nem-e tud egyet.Néhány email váltás után megegyeztünk fizettem, és elindult haza fele a kompresszor. :) A mai napon megérkezett hozzám, és elkezdődött a nagy matek, hogy hogyan és hova rakjam ezt a nagy valamit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr923535484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacUS 2012.01.11. 20:50:44

@kariking: Hát van rajtaegy nyomásszabályzó, meg a tetejére van rakva az olajhűtő a kábelköteg maradványaival. :)

leven 2012.02.21. 14:23:37

Helló !
Meg szeretném kérdezni , hogy hol csináltatttad a csövezést?

LacUS 2012.03.04. 18:27:10

@leven: Szia! A csövezést Varga Balázs csinálta akkor még Varga Racing, most talán V-Sport Racing néven. Nehéz szülés volt, és nem is minden olyan mint kéne,de az ár az jó volt.

leven 2012.03.11. 20:17:03

Az OMP árlistáján találtam homológ csövet a 116 - os giuliettához , 500 EUR az ára. Szerintem az nem elmebeteg ár , bár nem tudom a tiéd mennyiből jött ki.

LacUS 2012.03.16. 14:58:50

@leven: Igen, az jól is hangzik, csak vegyél hozzá szállítási költséget és valakinek be is kell hegeszteni. És akkor már többe van mint mondjuk az én trélerrel mindennel együtt 180e Ft-os szintén homológ csövem.
süti beállítások módosítása