Jó ideje nézegettem a lecserélt első brembo nyergeimet, és az az ötletem támadt,hogy ha már lent van a váltó és úgyis hátsó fék frissítést kell tartanom mi lenne ha valamit fejlesztenénk rajta. Így kezdtem azon gondolkodni,hogy fel lehet-e rakni hátra a nagyobb nyergeket. A projekt elindult a mai napon, és már kész is a sablon a felfogatáshoz fából :-)

 

Egyelőre ígéretesnek mondanám a projekt állását, meglátjuk milyen lesz felcsavarozva. Apróbb akadályok még vannak, főképp a fékcső nyeregbe csatlakozásánál zavar be a difi egyik merevítője, de majd Mr Flex megoldja :) A képeken látható sablon az evo 1, de utána készült egy jobb, sajnos arról nem csináltam képet, majd holnap.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr63404547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2011.11.24. 20:55:16

Na ezt már én is tervezegettem... ha megvan a sablonod, és jól működik, akkor elkérném egy kicsit :)

LacUS 2011.11.24. 22:36:27

@kariking: Mindenképp jelzem és természetesen odaadnám egy kicsit ;)
süti beállítások módosítása