Hát ilyet én még nem láttam.... A kasztni lakatolását 4 napban határozta meg Mátrai Balázs a B-Autó Kft.-nél és tényleg 4 nap alatt végzett. Ilyet én még lakatostól nem láttam, és az ár is annyi volt amit előre megbeszéltünk. Szóval nagyon elégedett voltam, a minőséget látva még inkább. Aztán szintén a traileresünk ajánlatára Endre lett a választott fényező, akihez szépen levittem Alfa otthon maradt részeit (ajtók, első sárvédő, géptető, szélesitések,stb.) Ide konkrét elképzeléssel jöttem nevezetesen Herberts Alfa Rosso 130 színkódjára esett a voksom. Aztán egy kis beszélgetés és bár a rosso maradt, de matt fényezést mellett döntöttem. Lesz ami lesz.. hát ilyen lett.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr972993645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacUS 2011.06.18. 18:55:14

@kariking: Köszönöm :) Remélem ha egyben lesz akkor is jól néz majd ki.

Spica · http://lucrezia.blog.hu 2011.06.25. 22:51:09

tényleg jó.
lökősöket milyenre fújod? meg egy egészalakost is mutathatnál :-)

LacUS 2011.06.26. 23:20:17

@Spica: Köszi. A lökösök is mattperosak lettek. Egész alakost pár hét múlva rakok fel, ha egyben lesz :) Most még szét van borítva :)
süti beállítások módosítása