Ma volt az első olyan hétvége Zea születése óta, hogy áttudtunk menni a szüleimhez úgy hogy én a garázsba töltsem a napot. Szóval nekiálltam összerakni az első futóművet. most bekerültek az új gömbfejek és az alsó lengőkar szilentek is.

 

 

 

Ez utóbbiak brutális munkát adtak, nem egyszerű ezeket a helyükről kivarázsolni és mielőtt azt gondolnánk,hogy befele könnyebb, hát nem.:) A gömbfejek cseréje ehhez képest piece of cake. :)

 

 

Az összeszerelésnél úgy döntöttem megültetem az elejét. Előzetesen utána olvastam és konzultáltam a 75-90 topic-os srácokkal, ahol azt mondták, elég a lengőkart arrébb rakni egy -egy ricnivel.. Ami nem volt világos,hogy merre. :) Sebaj volt egy megérzés, lefele fordítva jó lesz :) Szépen felraktam a helyére a kerekeket leengedtem és volt egy Dakar esélyes 75-előttem. :) Szóval szét és szépen ellenkező irányba újra megcsináltam az egészet. Üresen is mintha alacsonyabb lett volna, de majd a motorral kiderül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr383245614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2011.09.23. 21:30:42

Nagyon lent lesz... Nekem legalábbis ez a fajta ültetés nem vált be az Alfettánál.

Spica · http://lucrezia.blog.hu 2011.09.23. 22:13:37

nemrég egy 75-ös ügyfélnek csináltuk, ott bejött - nála csak az a baj, hogy deform a kasznija.
majd kiderül, ha bent van a motor, és visszacsinálni akkor sem nehéz.

LacUS 2011.09.23. 23:51:27

@kariking: Az nem baj, ha nagyon lent lesz, én aszfalton akarok nagyrészt menni. :) Meg van elől kis coil over, ami itt ellenkező módon tudok használni, ha jól gondolom, akkor tudok ellen feszíteni tehát nem engedi totál beülni. Persze majd kiderül :)

LacUS 2011.09.23. 23:53:26

@Spica: Hát tényleg nem egy nagy dolog, ha csak elöl veszem le a lengőkart. Bár ahogy olvastam a rendes ültetéshez az egész torziót ki kéne venni.. Valahogy nekem nem volt kedvem hozzá :) Az eleje nekem is csattos volt, de a futóműig nem jutott belőle, úgyhogy elvileg nem lesz majd gond.
süti beállítások módosítása