Ennyi volt.

2016.06.29. 12:40

Egy nap jött egy lehetőség,hogy a 2 összkerekes olasz álomautómból (155Q4, Integrale) hozzájuthatok egyhez.
Ez viszont egy költözés mellett azt jelentette,hogy valaminek mennie kell. Sokat gondolkodtam, majd felidéztem a 155 Q4-emet és megszületett a döntés, Integrale jön, 75 megy. Az új tulaj SP rendszámossá fogja varázsolni, szóval nem lesz az enyészeté. Kicsit szomorú voltam, mert sok munka ment rá és még csak ki se próbáltam. Viszont egy régi álmom beteljesült amikor beülhettem a saját Lancia Delta HF Integrale-mba. 

Szóval "Viszlát és kösz a halakat!" :)

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr1008854156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása