Nem igazán voltam megelégedve a nagyobb főfékhenger és Brembo féknyergek összhangjával, valahogy nem jött az a betonkemény határozott fékhatás amit vártam. Kinti fórumokon az általam etalonnak tartott JungleJuctice 3.7 l V6 Americája vettem az ötletet,hogy a gyári pedálgépet mérlegfékesre alakítsam dupla munkahengerrel. Az első problémát a munkahengerek méretezése okozta. Fastcar kisegített ,hogy hogyan kell kiszámolni, de miután nem volt kedvem a nyergeket szétszedni és azt méricskélni,hogy mennyi fékfolyadék szükséges a dugattyúk mozdításához ezért Kari példáját követve 0.7" és 0,650" munkahengereket választottam, amiket a BP Racing szerzett be a tartályokkal együtt nagyon gyorsan és pontosan. Nagyon kellemes csalódás volt a cég, nem gondoltam volna hogy a telefonon egyeztetett 10nap helyett 7 nap alatt kezembe lesz a csomag. Maga a mérlegfék szerelvény a ködös Albionból érkezett a Motorsport tools-tól . Ők is pontosak gyorsak voltak. A szerkezet összeállítása hamarosan megkezdődik, amiről később írok még.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr193245602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2011.09.23. 21:32:54

Király :) Zsíros lesz a féked, én legalábbis maxi elégedett vagyok vele... Állványt is rendeltél?

LacUS 2011.09.24. 09:38:54

@kariking: Állványt nem rendeltem a gyári helyen lesz a két főfékhenger, mint a JJ 75-ben a linken.
süti beállítások módosítása