2009-04-08 Inditgatás
2011.05.04. 22:40
Nos, hát a gyertyák NGK racsingra cserélve, hidegindítószelep kapcsolón.Próba.Gyújtás,AC be3BAR nyomás megvan, 3 nyomás a hidegindítón, startgomb....éééééés dübörög a V6.:) Fasza.Hát akkor járjon...hirtelen kezd furább hangja lenni, gázra bedurrog...Na bazz.Üzemanyagnyomás márcsak 1.45-2 bar.....ééés minden tiszta benzin.Gyors leállítás szivárgás keresése.A bűnös a gyári nyomásszabályzó helyére gyártott közdarab volt, mert az egyesítőből kilépő kis csöcs túl rövidke lett, és a gumicső ha rá van húzval nem zár 100%ban....:( Na holnap megyek gyártatok új közdarabot. :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.