No, hát a kocsi ki lett próbálva másik kábelköteggel computerrel (itt is köszi Marek) de a történet ugyanaz, beindul össze-vissza jár, és a gyertyákon lévő benzinmennyiségből egy suzuki másfél évig jár :) Miután kezd elegem lenni, elkezdtem progizható ecut keresni merthogy akkor kiváltom az AFM-et, a buta gyújtást, meg minden ilyen szart.Meg is találtam Fastcarnál már bevált Gotech-ben amit kerestem.Neeem még nincs meg,de hamarosan.Addig is a Gotech manuálban érdekes infot kaptam az injektorban lévő lerakódásokról, amik bizony az általunk is tapasztalt tüneteket produkálják.Na úgyhogy most Jani már kivette őket, és péntekre kaptam időpontot az érdi BMS céghez időpontot az ultrahangos tisztításra.Szóval kíváncsian várom a pénteket, remélem,hogy ez kis ráfordítás már meghozza a gyümölcsét, és mehetek végre egy karikát az americával.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr752879340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása