Vicces ez a karácsony, főleg,ha az ember rokonai tudják,hogy bármi ami az imádott rozsdaboglyámhoz való örömet okoz.Így történt, hogy anyuék egy garnitura 205/40R17 Kumho Ecsta MX15 extrém utcai gumival, a tesóim egy pár 156 GTA féknyereggel, a nagyim pedig hidrokézivel kedveskedett. :)
Néha kicsit megijedek magamtól, mert miután 24.én este megkaptam a féknyergeket a 25.-én reggel már a garázsban ültem és bontottam le a régi nyergeket, dél körül érkező rokonok is furán néztek, amikor olajos melós ruhába mosolyogva nyitottam kaput :)

És most a tényekről. A fékekhez tárcsa is kell, ezt autóépítő társam Hadada biztosítja, 310mm-es 166-os tárcsa képében.Ezzel lesz egy kis alakítgatás,ha egyáltalán jó lesz.Ha nem akkor katalógus alapján az E36 M3-as bimmer 315mm-es tárcsája majdnem jó, itt csak 2mm-es magasság és kb ugyanennyi belsőátmérő különbség van, ami a 166-osnál 4-5mm. Hát a próba után okosabbak leszünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr552879441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása