Az elmúlt időszakban 2-3szor kellett a tankban lévő szürőmet kitakaritani, mert az E85 feloldotta a retket, és és eldugult. Pénteken verseny előtt gondoltam hogy majd megint kitakaritom, csak még átugrok Hadadának segiteni aki a Q4 készitette fel a Paulovics Kft udvarán. Hát éppenhogy eljutottam oda, megint eldugult kb 30km-t ment el az utolsó takaritás óta. :-( Fasza.Hát úgy voltam vele,hogy igy nem jutok ki lacházára.Szerencsémre Hadada felajánlotta, hogy ne a Q4-be rakjuk a 21L-es alu versenytankját hanem dobjuk be az americába, mert ugye ez alu, nem rozsdás, nem koszos.Igy lett, vettem 10-es fémszövetes benzincsövet Zoli a gépész tuningnál átalakitott egy dash 10-es csatit,hogy rámenjen a benzincső.Bekerült a tank, hát a 21l meglehetősen leszükiti a hatótávot :-)

 


Igy kis kannával felszerelkezve elindultunk lacházára. Az autó remekül viselkedett, egészen addig amig be nem értünk a reptérre, itt előszőr csipös égett szag jelezte,hogy a ventilátor relé megadta magát, majd a lassan melegedő viz jeleztem,hogy bizony se a kapcsolómra se a hőgombára nem kapcsol a ventilátor....Fasza...Mindegy nagy nehezem szerezem relét, de persze az alfában olyan van aminek a tetejébe benne van egy plusz biztositék....Tehát semmi, nincs venti..Nagy gond nincs, mert akkora a hütő, hogy amig menetszél van 80fok fölé még taposva se megy...:-) Szóval mehetünk egy párat.
Felgurulva, mint egy elsőbálozó, a utcai versenygumikat meg se melegitettem, és még Koryy-t is megjelent mellettem mint ellenfél. (Igy viszont az esélytelenek nyugalmával csak a futamomra kellett figyelnem) :-) Beálltam a ragacsra, rajtprogram, padló, éééés.....fosszarmoslék.. :-) Azzal tisztába voltam,hogy a szar 2-es miatt lehetnek nehézségeim, bár pont, emiatt semmi baj nem volt. A 60lábam szar volt rajtprogram ide-oda elforogtam a 17"esek...:-( Úgyhogy az elsőre bealvós reakcióval 2.6-os 60lábbal 16:04.... Szép... :-( Hát utána elkezdtem kisérletezni, de ventilátor hiányában azért nem lehetett, folyamatosan mennem. Azért szépen megmelegitve beestem 16 alá 15.8. 15.6. 15.4, a végén 15.2. És itt abba is hagytam, mert a komplett műszerezésem bemondta az uncsit, se olajnyomás, se viz, se km óra, semmi. Nagy nehezen a kiegészitő műszereket visszahoztam egy direkt 12V kapcsolással, de már nem nagyon akartam menni, pedig egy rendes rajttal, már simán 15 alatt lennék. :-) Szóval biztató, ellentétben a fogyasztással, ami Ecser Lacháza oda vissza és 6 futam 44 liter... :-)
Közben úgy néz ki majd a lambda mizériám is megoldódik, valószinüleg a szonda szarakodik.
Szóval most újra van egy kis munka majd. Először is gyártatok egy saját verseny tankot, illetve totál új kábelezést kap az autó, hogy ne járjak még egyszer igy.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr642879479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása