2008-06-05 Főtengely
2011.05.04. 22:18
Nya, a mai napon unalmas 20 percemben kikaptam a főtengelyt,hogy holnap gépműhelybe kerülhessena a lendkerékkel együtt. (Lendkerékért köszi Marek).Hogy miért kellett másik lendkerék?:) Hát mert túl eresek voltunk, és az ékszíjtárcsa anya meglazításánál a lenkerékcsavar kiflibe hajlott,és kitört egy darabot a lendkerékből,amit bár könnyíteni szeretnék, de nem így:) Szóval most egy 2.5 Lendkerék kerül majd könnyítésre, hogy okosat is írjak, a 3.0V6 és a 2.5V6 lendkerék súlya közt 1 kg difi van (11.5kgVs.10.5Kg).Mostmár ezt is tudjuk:)
Utólag kiderült, hogy itthon ez idő tájt nincs ember aki a V6 főtengelyét lendkerekét könnyitené illetve centrirozná, ugyanis külső kiegyensúlyozású igy a főtengelyszijtárcsát, főtengelyt, lendkereket egyben a hajtókarokkal dugattyúkkal kell súlyozni. Szóval sajnos ez bukta.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.