A kezdet :)

2011.05.04. 22:10

Üdvözlök mindenkit. Ez egy roppant érdekes blog lesz, tulajdonképpen végig követhetitek, hogyan "kűzdök" meg a nagy feladattal,hogy egy '88-as Alfa Romeo 75 V6 Americából egy olyan versenyautószerűséget fabrikáljak. Azt tudni kell rólam illetve elkövetőtársamról, hogy egyikünk se végzett autószerelő ennek ellenére döntöttem úgy,hogy megspórolok amit csak lehet és magam/magunk csinálunk mindent amit lehet. Azt egész mizéria amúgy 2008-ban kezdődött. Azóta elég sok minden történt amig eljutottam az elhatározásra,hogy versenyautót szeretnék.

És akkor pár szót a főhősnőről Ms Americáról.Először is hogy miért is Ms.Az együttélésünk kezdetén volt néhány hisztije amit bár ez már a 3. alfám egyik se produkált,de még hasonlót sem. Szóval a hisztik miatt hölgy lett, a név az pedig adott volt.

2007-ben eladtam életem autó szerelmét aki AZ ALFA ROMEO 155 Q4 volt, igen igy nagybetűvel. Ezzel az autóval a gyorsulási versenyeken szép eredményeket értem el. Aztán eladtam, nem részletezném hülyeség volt. Igy egy évet az akkori hétköznapi Volvo S70 TDi-mmel töltöttem, ami szép volt csak unalmas. Aztán szépen megmozdult a vezérhangya. Kéne egy autó, ami élvezeti értékkel bir. Amik szóba jöhettek BMW E30 valami V8 mocival, Mitsubishi Starion, Nissan 200SX. Nézelődtem, nézelődtem, de nem találtam kedvemre valót, amikor is Hadada a cinkostársam felhivta a figyelmemet hogy volt az alfának is hátsókerekese és hát ismeretségi körünknek (Paulovics Tibi www.paulovics.hu) jelentős tartalékai vannak alkatrészekből. Ezek után már csak meg kellett találni a megfelelő donort. Lévén 75 V6 America viszonylag ritka, elég nehéznek tűnt a feladat. Szerencsémre éppen akkor 2db volt fent a hasznatauto.hu-n az egyik 250e a másik 550e. Először az 550-est néztem meg, ami külsőre egész szép volt a motorja nem tűnt 100%-osnak de biztató volt. A 250e-est is megnéztük, nos először mintegy 300km-ert utaztunk, hogy láthassuk a csodát. A csoda az volt hogy az autó saját lábán még ment, ugyanis a 6-ból néha 5 henger is járt, több lyuk volt rajta mint az ementáli sajton, a fék az csak szándék jelzésre szolgált az autót nem lassitotta, a hajtásnak olyan hangja volt mint a 4-6 villamosnak....nem, nem ez lett a befutó. Néhány nap gondolkodás után felhivtam az 550-est és beajánlottam 450-et a kocsira, nem nyert. de 500ért odaadja gyári felniken zene nélkül.. A zene amúgy se kellett a 15" felnik helyett meg nem nagy visszalépés a gyári 14"-es speedline. Az alku megköttetett. És innentől elkezdődött a nagy kaland. Tehát mostantól egy kis vissza tekintés olvashattok majd az elmúlt időszakról.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr22878372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása