A turbos szívósor visszakerült a csomagtartóba, mert egy kis méréssel esztergályos munkával sikerült a gyári benzinhídba csatlakoztatni az újabb foglalatú injektorokat, így szükségtelenné vált a turbós szívósor+benzinhíd.Hurráááá. Felkerült a 60-2 ékszíjtárcsa, me Lacikának nemjó ám a gyári gyújtás a progizható ECU-hoz, de nem ám :) Hát trafósort beraktuk, gyújtáskábelekből újabbakat raktunk..Jippi. jöhet a főtengely ékszíjtárcsa. :)Jaaa, hogy a vastagsága miatt nem nem jó a vízpumpa?Semmi gond irány a Bárdi V6TB vízpumpa fel, jaaa a szíjak hossza se jó így.Na vettem 6 szíjat, mert kb az majd jó.Szerencsére a 6ban volt 2 jó méretű.Így most van 4 új dayco szíj. :) Hoppáá a főtengelyjeladó picit beleér az ékszíjba, de sebaj, van reszelő a konzolt megreszelve nyert ügyünk van. Távolság szemre jó...Ennek persze később megittuk a levét, mert bizony a fogak és a jeladó közti távolság nem lehet nagyobb 0,3mm-nál, ahhoz hogy Gotech jól működjön..Hurrá minden megvan indítás.Program feltölt, kicsit módosít.GO.
Az önindító gyanúsan nehezen forgat, de sebaj, mindjárt elkapja, röffen egyet majd Hadada szól,hogy amennyiben nem akarom a tank tartalmát továbbra is a motortérben szétspriccelni le kéne állítani az AC-t mert a vadiúj 10 baros szövetes benyacsövek végig repedtek szinte egytől egyig, és néhány már ereszt. Fasza.Másnap Lacháza King of Europe stb. Hadada remek időkkel, új egyéni rekorddal második lett. a drag OB-n, gyakorlatilag az éves bajnokságot megnyerte ezzel. Örülünk,de csak módjával. Itt beszéltem Kovács Szabival (Szabyk a ceruzahegyezősnagyongyorsfiesztás) :) aki ajánlott egy hidraulikus csövekkel foglalkozó céget,ahol elfogadható áron adnak fémszövetes benzincsövet.:) Irány a Hidro Press Kft és 1500+áfa/méterért vettem csöveket. :)Másnap beépít, nem szivárog semmi.Éljen. Mehet az indítás.No röff,forgat, 3 indítás után akksi kész...Ezt még 3 napig játszottuk, mert vmiért nagyon nagyon pici szikrát ad a trafó (állítólag,ha nem kap megfelelő sebességről jelet az ecu akkor nem is ad kimenő jelet neki...) na mindegy. No meg kiderült,hogy a Gotech manualban tévesen volt az injektor csatik párosítása....Jóóóóóóóóóóó.GTV6 fórum, és a ott a gotech egyik fejlesztője írta le,hogy bocsi, de a 6ból 4injektor működik,ha a manual alapján kötöd...:) Köszbazmeg:) Na mindegy ma már minden a helyén, az önindító viszont kapitulált, úgyhogy holnap irány a fer vill és majd ott remélem jövőhétre felújítják...Mennyivel egyszerűbb lett volna, addig amíg kint volt a moci....:) Szóval itt tartunk....Már ezzel kelek fekszek, élek mint egy zombi....Ha elbambulok a azon gondolkodom melyik kábelt köthettem félre, vagy hogy elég kicsi-e a légrés a főtengelyjeladó és a kerék közt, vagy hogy mennyi idő lenne ,egy trafós gyújtásra átalakítani a gotech kábelezést...Kicsit beteg...najó nem kicsit...

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr792879375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása