2010-04-17 Újra gurulunk.

2011.05.05. 11:59

No hát, nagy nehezen megoldódott a puha fék probléma, most van egy erős, határozott nyomáspontú fékem, pipa. :-) Az olajos kézi még kis állítást igényel, de ígéretes. Kardán.. készültem rá,hogy hangos lesz, de ez kiba***tt hangos, igaz 1600RPM-ig, utána lehalkul, addig viszont mint ami szét akarna esni, a vicces az egészben, hogy nem ráz, nem vibrál.Egyeztettem gtv6 fórum néhány tagjával akik hasonló átépítést csináltak, mindenkinek csörög, úgyhogy azt hiszem ezt is pipálhatjuk.A szinter teszi dolgát, nekem kicsit magasan fog, de ez az én ízlésem. Most először mentem full kemény futóművel... :-) Brutális, azt hiszem, ideje komolyan elgondolkodni a csövezésen, és a kasztni full megerősítésen, mert egy egy gödör, olyat ver a kasztninak hogy csak na.:-) A futómű beállításával úgy tűnik mintha jobban funkcionálna a sperr, pontosabban ahogy nem billen, nem emelgeti a kerekét, így olyan mintha jobban zárna, legalábbis érzésre.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfa75racecar.blog.hu/api/trackback/id/tr32879465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása